Controlpanel
Webmail
Status

Service Level Agreement

Wij gebruiken SLA om jouw support op prioriteit te categoriseren.

Wat is een Service Level Agreement? (SLA)

SLA geeft afspraken aan tussen jou en ons over de beschikbaarheid en ondersteuning van een product of dienst die je bij ons gebruikt. SLA geeft zekerheid over de producten of diensten die je bij ons gebruikt.

Wat kan ik met SLA?

Bij Snelwebcenter werken we met een ticketsysteem waarbij gesorteerd wordt op prioriteit doormiddel van Service Level Agreement (SLA). Door SLA kun je zien wat je van ons kan verwachten qua support en service. Hoe hoger je SLA-level, hoe sneller en uitgebreider je support krijgt en kunt verwachten.

Wij zijn bereikbaar van maandag tot zondag tussen 08:00 en 20:00 via ons ticketsysteem.

 

BasicMediumPremium
Hosting pakketBasisProPro Max
OnderhoudscontractSmallMediumLarge
Maximale responsetijd tijdens kantoortijden*24 uur12 uur6 uur
Ticket prioriteitLaagNormaalHoog
Website ondersteuning**0 min p/maand30 min p/maand1 uur p/maand
Email instelserviceInbegrepenInbegrepenInbegrepen

 

* Wij doen ons uiterste best om binnen 2 uur te antwoorden.

** Website ondersteuning is alleen in combinatie met een onderhoudscontract.