Contact

Bedijfsgegevens

IBAN: NL56 INGB 0007 8149 81
BIC: INGBNL2A
KvK: 68813449
BTW: NL002392579B86

Support

Ma / Vr 09:00 – 17:00
Support@snelwebcenter.nl
085-0160922

Ma / Za 08:00 – 20:00
Open een Helpticket

Wat is een Service Level Agreement? (SLA)

SLA geeft afspraken aan tussen jou en ons over de beschikbaarheid en ondersteuning van een product of dienst die je bij ons gebruikt. SLA geeft zekerheid over de producten of diensten die je bij ons gebruikt.

Wat kan ik met SLA?

Bij Snelwebcenter werken we met een ticketsysteem waarbij gesorteerd wordt op prioriteit doormiddel van Service Level Agreement (SLA). Door SLA kan je zien wat je van ons kan verwachten qua support en service. Hoe hoger je SLA-level, hoe sneller en uitgebreider je support krijgt en kan verwachten.

Wij zijn bereikbaar van maandag tot zondag tussen 08:00 en 20:00 via ons ticketsysteem.

  Basic Medium Premium
Hosting pakket Basis Pro Pro Max
Onderhoudscontract Small Medium Large
Maximale responsetijd tijdens kantoortijden* 24 uur 12 uur 6 uur
Ticket prioriteit Laag Normaal Hoog
Website ondersteuning** 0 min p/maand 30 min p/maand 1 uur p/maand
Email instelservice Inbegrepen Inbegrepen Inbegrepen

* Wij doen ons uiterste best om binnen 2 uur te antwoorden.

** Website ondersteuning is alleen in combinatie met een onderhoudscontract.