Wat is een Service Level Agreement? (SLA)
SLA geeft afspraken aan tussen jou en ons over de beschikbaarheid en ondersteuning van een product of dienst die je bij ons gebruikt. SLA geeft zekerheid over de producten of diensten die je bij ons gebruikt.
Wat kan ik met SLA?
Bij Snelwebcenter werken we met een ticketsysteem waarbij gesorteerd wordt op prioriteit doormiddel van Service Level Agreement (SLA). Door SLA kan je zien wat je van ons kan verwachten qua support en service. Hoe hoger je SLA-level, hoe sneller en uitgebreider je support krijgt en kan verwachten.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot zondag tussen 08:00 en 20:00 via ons ticketsysteem.
Basic | Medium | Premium | |
Hosting pakket | Basis | Pro | Pro Max |
Onderhoudscontract | Small | Medium | Large |
Maximale responsetijd tijdens kantoortijden* | 24 uur | 12 uur | 6 uur |
Ticket prioriteit | Laag | Normaal | Hoog |
Website ondersteuning** | 0 min p/maand | 30 min p/maand | 1 uur p/maand |
Email instelservice | Inbegrepen | Inbegrepen | Inbegrepen |
* Wij doen ons uiterste best om binnen 2 uur te antwoorden.
** Website ondersteuning is alleen in combinatie met een onderhoudscontract.