Skip to content
Snelwebcenter
design | web | app
Cases - juli 2021

Sorrelina.wine

Klantvraag

Marie-José kwam bij ons naar aanleiding van haar product dat zij op de markt wilde zetten. Naast ondernemer en privacy-jurist heeft Marie-José namelijk een enorme liefde voor wijn. Deze twee passies heeft ze bij elkaar gevoegd en daar kwam een idee uit, namelijk italiaanse wijnen onder de naam Sorrelina.wine.

Oplossing

Bij de start van dit project had Sorrelina.wine nog niet echt een huisstijl. De labels en de wijn zelf was er al maar de rest om het merk heen moest nog neergezet worden. Marie-josé wilde een beetje een ‘hipster’ en ‘streetfood’ achtige sfeer neerzetten dat anders is dan andere wijnmerken. Dit gaf ons alle vrijheid en ruimte om creatief te zijn. Met deze informatie zijn wij direct gaan brainstormen hoe we dit het beste konden creëren.

Aan de hand de wijnlabels en het verzamelen van sfeerbeelden is een eerste design neergezet voor dit speciale merk. Dit gaf Marie-José een beter beeld van wat zij wel en niet graag wilde zien en met deze feedback hebben wij het definitieve design neer kunnen zetten.

Resultaat

Deze one page website bevat verschillende animaties om de website levendig te maken. In het ontwerp vind je de roots van de wijnen terug en worden de wijnen op hun beurt duidelijk uitgelicht. Ook kan de bezoeker de wijn direct bestellen door één klik op de knop. Doormiddel ons eigen Kyano hebben wij de website interactief en aantrekkelijk kunnen neerzetten.

Diensten in dit project
Website
Contact
Bekijk het resultaat
Bekijk de website